Sol, värme + Nelly Outfit Awards ;)

Hej bloggen, long time no see!
Va ska jag säga, jag är en upptagen kvinna som inte kan unna er lyxen att uppdatera er om mitt liv varje dag haha!! Jag skoja' bara, brist på tid har jag iaf men brist på ork oxå...mest det!

Hursom, ska berätta lite om min helg. I fredags va det dax för Nelly Outfit Awards på Café Opera coh det kunde jag självklart inte missa. De 99 första pers fick en gratis outfit plagg (värde 700kr) + en goodibag med smycken, Cosmopolitan + lite go(o)dis för de första 150 pers, inte illa va!? Det va en trevlig tidig kväll ;) Mest av allt mkt skratt och posande!
Bilderna får tala för sig:






Igår njöt jag av fina vädret, värmen o solen med min underbara familj :) Vi åkte in till stan där vi först tog en fika med mamma och Göran, sedan köpte vi jordgubbar på torget och satte oss på Sergels torg och kollade på afrikansk dans, och bara njööööt!! Det kunde inte blivit bättre lördag :)

Idag har jag pluggat mestadels, ligger efter i min egen planering men ligger ändå bra till va gäller kursens planering så...och nu ska jag tillbax till en uppmärksamhets törstande busfrö!
Say what!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback