Magical moment ;)

Alltså jag har gått och väntat på det här ögonblicket i månader nu! De här underbara Converse har äntligen blivit mina (lr kommer att bli mina garanterat). Och det bästa är att de kostar 1095:- på Ellos men eftersom jag är student så hade jag genom Mecenat 50% rabatt på valfri vara...tadaaa Converse!! Så jag har precis klickat hem de och hoppas på att de kommer nästa vecka...kanske?

 

Say what!?
lisa skrev:

såååå fina.. :) jag vill också ha... give it to med baby.. hahha.. oj vad bra vi pluggade på idag, nu ska jag skriva över at till datorn, om jag orkar och inte spelar en massa sims istället.. :P hehhee.. syns imånn..

2010-05-24 | 18:59:50
Blogg: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback