Lördag 8/5-10

Tänkte passa på nu när det finns lite över och uppdatera. Sen blir det att gå tillbax till pluggande då jag ligger lite efter i min planering.

Som sagt va det Mors dag igår så det firades med ett par kompisar i lördags. Vi stanne till på restaurangen Koh Panghan först där vi fick vänta i 3 timmar för ett bord (!!) men det gjorde inte så mkt ändå eftersom vi satte oss och tog en drink och snacka' massa shit ;) Maten va väldig god som vanligt och likaså atmosfären, det är en häftig restaurang och L kunde konstatera att det kändes som om man va i Thailand haha! Det som va lite dåligt är att de stressar lite mkt med maten för att man ska lämna bordet snabbt så andra kan ta över men va fan efter att man väntat i 3 timmar på ett bord vill man inte gå efter bara 20 min...nån måtta får det va! Men det va trevligt ändå. Efteråt gick vi till Eken i Slussen där vi slog klackarna i taket till stängning! Lyckad kväll med andra ord ;) Min kamera va för det mesta i väskan så därför bjuder jag på 2 bilder endast:





Say what!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback