Kikilikiiii


God morgon bloggen! Som ni ser va jag uppe me tuppen idag men jag har en busy busy dag framför mig...

Första stoppet blir förskolan, stackars min Sebas, det är andra dan jag lämnar honom såhär tidigt annars brukar jag lämna honom vid 9, halv tio. Sen bär det av till kubanska ambassaden, de öppnar 9 så jag vill va där då eftersom det kommer att ta ett tag, kubaner är inte så effektiva så at säga haha...förutom jag då! Efter ambassaden åker jag direkt till skolan o ska sitta me gruppen o Sthlm Jazz Fest som ska in på måndag. Vänta lite, det tar inte slut där...Idag är det gårdsfest på förskolan kl. 4 så dit ska jag såklart o efteråt åker jag hem till mamma, lämnar av Sebas o åker vidare in till stan för att möta upp tjejerna! Ufffftt...blir utmattad bara genom att skriva om min dag haha. Men det ordnar sig :)

Så, nu måste jag skynda mig för ska strax ta tåget. Puss o kram, vi ses på stan!
Say what!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback