Härlig måndag

Hej mina kära bloggläsare, alla 5 av er!

Hoppas ni haft en bra dag. Jag har haft en toppen dag till min käre son bestämde sig för att ha inte ett utan TVÅ raseriutbrott inom loppet av 2 timmar...!! Nädå, det är inte så att det förstörde min dag men det är väldigt jobbigt och inte alls lätt att lugna ner honom. Nåja, såna utbrott får man väl stå ut me då o då, tur ändå att det inte händer så ofta då han är annars väldig glad och snäll ;)

Dagen började med en god frukost och efter dagislämning bar det av till gymmet efter sisådär...3 veckor!? Jag blir alltid lat när solen börjar titta fram men samtidigt har jag haft så otroligt mkt att göra att jag inte hinner. Efter gymmet åkte jag till skolan och satt me gruppen, väldigt effektiva har vi varit idag!!

Nu måste jag gå...raseriutbrott nr 3 är på väg!

Mitt lilla monster

Say what!?
lisa skrev:

men han är ju ett himla sött monster iaf.. :) hahaha.. jaa vi var verkligen effektiva igår och idag har jag pluggat hela dagen.. duktigt lisa.. det är så fint väder ute vill typ ut och ha picknick! vore nice.. :) vi syns imorgon..

2010-05-18 | 17:42:54
Blogg: http://lovelis.blogg.se/
La Sabrosa skrev:

Haaaaaaa ay Juliana, qué mala eres!

2010-05-20 | 17:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback