Blogguppdatering

Har precis läst min kompis Lisas blogg och fått mig ett gott skratt! She's a funny girl :) Så då tänkte jag att det va dags att uppdatera min egen blogg...trots att jag inte är lika rolig dårå...

Idag hade jag terminens sista tenta, det gick mindre bra. Tror att det varit svåraste tenta hittills lr va det kommunikations kanske..?! Jag lämnade iaf 4 frågor blankt trots att jag bokstavligt talat pluggade aset av mig i två dar ca. 9 tim/ dag, så det säger juh en del. Det är iaf skönt att det är över och nu är det exakt en vecka kvar till sommarloooov :)

Imorn är det Sex and the city 2 premiär o gissa om jag ska gå....but of course! Jag kollade juh på allra första avsnittet här om kvällen, love it! Men innan filmen ska vi äta lite tapas o dricka lite sangria kanske...?

See you later alligator...jag vet jag e en nörd haha!

Say what!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback