Resumé

Jag börjar snart få slut på ord för uppdatering haha! Det betyder att jag får blogga oftare :)

De senaste veckorna har jag haft otroligt mycket att göra, bland annat mycket jobb. Jag borde ha tänkt om när jag bad Rosa att ge mig så många jobbdagar som möjligt innan resan hihi. Men nu får jag skylla mig själv! Det känns verkligen i kroppen att man inte jobbat "heltid" på läänge, men glad kommer jag att bli när lönespec. kommer :)

För några dar sen fick jag veta att jag klarat terminens sista tenta, wohoo! Jag vet inte hur det gick till då jag satt och råpluggade 2 dagar innan tentan men jag klarade det så jag kan andas ut på semestern och i agusti då jag får csn :) Jag fick dock "bara" G, jag är ändå nöjd men man hade vant sig vid sina VG hihi ;P

Så, lite info om mitt liv har ni fått nu, intressant va!? Nu ska jag äta och sedan bänka mig framför TV:n, det e juh VM! Enda gången jag någonsin kan titta på fotboll, som jag någonsin blir intresserad så att säga haha!


Här har ni min lilla prins när han blev firad på sin 2-årsdag på dagis! Visst är han söt ♥

Say what!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback