Nedräkningen har börjat

Idag är det min lediga dag. Jag har nu jobbat sex dagar i rad, idag är jag ledig, jobbar onsdag, ledig torsdag och sen jobbar jag fredag, lördag, söndag. På måndag är kalendern överfull med bland annat vaxning och handla det sista, det man glömt så att säga och tisdag åker viiiiii!! ;P

Idag hade jag tänkt att vila men icke sa nicke. Jag har packat för fullt och efter att ha ätit lunch ska jag städa lite. Igår packade jag Sebas väska, det ser helt om ut, väger endast 12 kg så vi har ytterligare 8 kg tillgodo :) Min väska däremot ser mindre bra ut. Tror att den oxå väger 12 kg men det börjar ändå bli överfull och jag har hur mkt som helst att trycka in, bland annat smink :S Men men, jag är tjej och ska va borta i två månader så det så ;P

Min mamma ringde mig i morse och hon är tydligen ledig så då blev jag frestad att åka till stan för lite shopping men vi får se hur det blir med det. Sebas ska om en stund sova middag och det vill jag med :) Men senast idag måste jag förbi kemtvätten och lämna in ett par vita shorts som fått en mystisk fläck på sig...

Say what!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback