Min bebbe har blivit stor!

Sorry kära bloggläsare att jag inte bloggat på ett tag, som vanligt, men jag har SOM VANLIGT haft mkt att göra. Vi har bland annat flyttat tillfälligt hem till mina svärföräldrar och dessutom har jag jobbat en HEL del. Vi sa upp våran lägenhet eftersom vi ska som sagt vara borta i två månader över sommaren så det kändes liiite dyrt att behöva betala en hög hyra när ingen kommer att bo där, och sen så flyttar vi ca. två veckor efter vår hemkomst till en ny större lägenhet :)

Veckans händelse var att min älskade son fyllt två år...alltså två år, fattar ni!? Jag fattar inte att det gått så fort! Han gör mig så stolt och jag älskar honom mer för varje dag som går ♥ Nää jag kan verkligen inte fatta att han inte längre är en bebis, tror att han alltid kommer att va min bebis oavsett om han är två eller...40 år! Haha! Jag tog lite bilder när vi skar tårta och sjöng för honom men eftersom vi nyss flyttat så är allt så rörigt att jag inte hittar kabeln till kameran :( Så länge lägger jag upp en av mina favvo bilder på min bebbe :)


Min tuffing!

Say what!?
lisa skrev:

aaaaw, vad söt han är.. :) man växer mycket med tonfiskpasta har jag hört.. :P mycket näringsrikt.. åå vad trött jag är.. nu ska vi snart redovisa, är du nervös? hehe.. pussnek

2010-06-03 | 07:58:07
Blogg: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback