Ingen riktig kvinna förrän man utstått en brazilian wax!!

Idag startade NK rea...förlåt realisation!! Lustigt faktiskt att i "vanliga" affärer står det rea medan på NK står det realisation haha. Hur som, trogen kund som han är fick Edwin en vip inbjudan (som 1500 andra kunder säkert fått) så vi åkte dit 8:30 i morse. Jag hittade ingenting till mig själv men köpte ett par skor till min brorsa, hoppas de passar bara.

Jag har även varit o gjort den omtalade brazilian bikini wax, ni alla vet säkert va det är så behöver inte sitta här o förklara men om inte så googla det! Det va inte första gången för mig men jag hade tydligen glömt hur jävla ont det gjorde att jag gick och gjorde det igen haha!! Om jag säger såhä, jag går hellre igenom 15 förlossningar till än gör brazilian wax igen hahaha. Nädå, jag gillar resultatet och att man inte behöver oroa sig när man är på semester men fan alltså det gör oooont!

Efter vaxningen åkte jag in till stan och inhandla lite fler grejer till resan, sen mötte jag upp mamma för lunch på McDonalds ;-) Efteråt åkte jag raka vägen till förskolan för att hämta upp mitt lilla monster. Det är hans sista dag för sommaren idag men han vägrade krama sina fröknar utan sa hela tiden nää min mamma...va han nu mena med det...;-P


Bild på nyklippt litet mohikan-monster

Say what!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback