Filmhelg

Soft helg trots jobb! I fredags va Edwin och moi på bio och såg Dear John. Romantisk film, den va bra :) Men aldrig i närheten av The Notebook. Igår efter jobbet käka' vi på Barcelona, börjar bli stammis där nu...dags att byta tapas ställe kanske!? Men de har go' mat :) Väl hemma satte vi på Avatar. Så nu har jag sett den oxå, nu är jag en modern människa haha! Den va väldig bra måste jag ändå hålla me om, brukar inte fastna för såna science fiction filmer men den här va bra!

Nu är vi hemma o chillar, Edwin städar i pappershögen medan jag bidrar med ännu mer pappershög...dvs. fakturer från nelly m.m. ;)

Salvage Bandit Shorts SEK 626, One Teaspoon - NELLY.COM

Funderar på att beställa denna, men kommer jag inte att få en sån där giraff as!?

Say what!?
lisa skrev:

hahahahhaha ååå jag vill verkligen se dig i en sån.. :) giraffass är så sexigt.. ;)

2010-06-06 | 21:09:01
Blogg: http://lovelis.blogg.se/
Fia skrev:

haha känner igen det där "pappershög" ;-)



Mysigt med film och middag ute... sånt händer tyvärr inte allt för ofta. Hoppas allt är bra med dig och familjen annars, Kramar!

2010-06-06 | 22:09:15
Blogg: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback