Kuba 2010

Hej mina kära bloggläsare!

 

Ja, jag lever! Det är bara det att jag befinner mig på världens ände där det mesta är bregränsat, internet bland de saker. Men nu är jag här och ska uppdatera er om vad som händer på Karibiens pärla :)

 

Vi har nu varit på Kuba i 2 veckor och det är härligt! Eftersom vi är med min svärmor och guddotter så har vi turistat en hel del med bland annat rundtur på hästvagn i Gamla Havanna :) Det är sånt  vi vanligtvis inte skulle göra men det är första gången de är på Kuba så...Vi har även hyrt ett strandhus och tillbringat 4 dagar där. Stranden var hur skön som helst, huset mindre skönt då det krylade av diverse insekter som så att säga åt upp oss. Men men allt har sina svaga sidor, eller hur? Barnen hade hur kul som helst och verkligen njöt av stranden. Och de äter som bara den!! Jag är verkligen imponerad och glad!

 

Nu sitter vi på ett hotell i Havanna och ska snart ge oss ut på Gamla Havannas gator. Vi ska till ett annat hotell och kolla upp resor till Varadero, Kubas mest kända turiststad. Jag tänkte att min svärmor inte kan åka hem utan att ha sett det ;) Vi hoppas på att kunna hitta nåt till bra pris för 2 nätter eller så...

 

Har inte så mycket mer att berätta för tillfället. Vi hörs en annan gång, bilder får ni på FB ;)

 

 

 

Say what!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback