Back to reality

Det var så länge sen jag blogga' att jag hade t.o.m glömt lösenordet hit. Nu är jag iaf hemma i Sverige och tillbaka i verkligeheten. Det känns verkligen som om jag varit på en hel annan planet lr typ i en dröm o plötsligt vaknat upp i verkligheten vilket inte alltid är frid o fröjd men man får ta allt med en nypa salt.
Vi har haft det hur bra som helst på vår 2 månaders semester, det har varit helt underbart! Vi har gjort allt vi viljat göra, önskar bara att vi hade gått ut o festat oftare men är nöjd me de gånger vi gjorde dt :) Har spenderat massor me tid på playan, solat och druckit masssssoooor me Piña Colada haha ;-p. Vi har även rest runt på Kuba o lärt känna mitt land lite mer på djupet och det va precis va jag önskade med den här resan.
Nu är vi tillbax som sagt och ska snart in i den vanliga rutinen, skolan, dagis, jobb osv. Men det känns bra :) På måndag börjar jag skolan o även träningen. Nu vill jag ba' koncentrera mig på mitt plugg, träning o framför allt min underbara familj :) Så...alll negativ energi ska inte komma åt mig!


*No trouble in paradise*
Say what!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback